Muzyka Duszy 2019
Początek: 2 maja 2019Koniec: 5 maja 2019
Regulamin warsztatów: Link
Podstawowe informacje.
miejsce: Gdańsk, kościół św. Jana, kościół św. Katarzyny
planowana liczba uczestników: do 180 osób
główni organizatorzy: gdańscy Dominikanie
realizacja: Stowarzyszenie muzykaliturgiczna.pl
Program warsztatów
Na program Warsztatów składają się:
- zajecia warsztatowe ze śpiewu wielogłosowego,
- zajęcia ze śpiewu chorałowego - tu powstanie oddzielna grupa,
- indywidualne zajęcia z emisji głosu,
- część duszpasterska: msze, konferencje, spowiedzi, rozmowy indywidualne,
oraz koncert:
- w sobotę o godz. 20.00 w św. Janie wystąpi:
Polski Chór Kameralny Schola Cantorum Gedanensis.
Zapisy
Rozpoczną sie one z dniem 10.02.2019.
Aby zapisać się na warsztaty trzeba najpierw zarejestrować się na naszej stronie www.
(Nie dotyczy to osób, które są już zarejestrowane. Wystarczy się zalogować na naszej stronie i zapisać.
Jeżeli zapomniałeś hasła, to przy każdorazowym logowaniu się, możesz nadać nowe.)
- Wchodzimy w zakładkę "załóż konto" (znajduje się ona na stronie głównej) i rozpoczynamy rejestrację: https://muzykaliturgiczna.pl/rejestracja/
- Po otrzymaniu maila aktywacyjnego, wchodzimy (przez zawarty tam link) ponownie na stronę www.
- Ustawiamy sobie hasło i kończymy rejestrację.
Teraz, aby zapisać się na warsztaty, trzeba być zalogowanym na naszej stronie i przez zakładkę "warsztaty", wybrać nadchodzące warsztaty. Następnie wybrać zakładkę "formularz zgłoszeniowy" wypełnić go i wysłać.
O zakwalifikowaniu uczestnika poinformujemy w ciągu kilku dni od daty złożenia zgłoszenia osobnym e-mailem. W przypadku braku odpowiedzi prosimy o poinformowanie nas o tym (zakładka kontakt). Ilość miejsc ograniczona.
Uwaga: osoby zapisujące sie do grupy chorałowej wybieraj głos: chorał.
Opłaty
Osoby zakwalifikowane prosimy o dokonanie opłaty w wysokości: 150 zł.
Uwaga: uczniowie i studenci wpłacają 100 zł.
Opłat dokonujemy na rachunek bankowy nr: 51 1240 1242 1111 0010 7865 3730
Odbiorca: Stowarzyszenie muzykaliturgiczna.pl, 80-236 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 5.
W tytule przelewu piszemy „MD2019”, imię i nazwisko uczestnika lub uczestników, kwota opłaty.
W rubryce przelewu gdzie widnieje nazwa/nazwisko odbiorcy proszę wpisać: Stowarzyszenie muzykaliturgiczna.pl
Osoby, które zechcą wesprzeć naszą inicjatywę mogą wpłacać datki na ten sam nr konta z dopiskiem „Warsztaty Muzyka Duszy - pomoc”.
W dniu rozpoczęcia warsztatów otrzymacie identyfikator oraz śpiewnik. Każdego dnia do dyspozycji będą też napoje i poczęstunek.
Prowadzący
Część duszpasterską poprowadzi o. Dominik Jurczak OP,
Część warsztatową: Magdalena Szymańska, Anita Pyrek-Nąckiewicz, Karen Trafankowska CSFN, Olga Trzebicka, Krzysztof Dudzik, Piotr Frey OP, Rafał Grozdew, Dawid Kusz OP, Rafał Maciejewski, Wojciech Sznyk OP.
Orkiestra
Przygotowanie orkiestry: Patrycja Kaleczyc, Anita Broniewska-Telega.
Osoby zainteresowane udziałem w orkietrze prosimy o bezpośredni kontakt na adres: patrycjakaleczyc@gmail.com
Koordynacja zajęć z emisji: Basia Banaszewska.
W ważnych sprawach dotyczących zajęć z emisji prosimy o bezpośredni kontakt na adres: basiaba@gmail.com
Zainteresowani będą mogli, podczas rejetracji uczestników, wybrać dzień i godzinę swoich zajęć.
Spis pieśni
Pliki PDF i Cappela pieśni bedziemy aktualizować na bieżąco.
Są one do pobrania w zakładce "materiały" widocznej tylko dla uczestników, którzy zostali zakwalifikowani i dokonali opłaty.
Bardzo Was prosimy o przyswojenie sobie pieśni przeznaczonych na msze.
Bedziemy mieli tylko czas w czwartek po południu na ich przypomnienie.
Namawiamy Was gorąco do korzystania z programu Capella.
Link do instalacji programu:
Capella
Parking
Podobnie jak w roku poprzednim, będzie możliwość korzystania z bezpłatnego parkingu przy Zespole Szkół Łaczności.
Poczęstunek
W trakcie warsztatów będzie można się posilić: kawa, herbata, coś do tego i oczywiście kisiel.
Baza noclegowo-żywieniowa.
Polecamy stronę http://visitgdansk.com gdzie znajdziecie informacje o mieście.
Nagrania z Warsztatów
"Oto jest dzień, który dal nam Pan,
weselmy się i radujmy się w nim.
Alleluja. Alleluja!”.
1. Oto nagrania z Mszy św. i finału MD2019:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLdhTXRoR1z-CdoUB5vqNCLNhubKCTCMcc
Kiedy to, po raz pierwszy, oglądaliśmy - zdaliśmy sobie sprawę, po raz kolejny, jak bardzo jesteście piękni.
2. Koncert finałowy w wersji „long":
https://youtu.be/yU7Wgd2xg9s
3. Koncert Polskiego Chóru Kameralnego Schola Cantorum Gedanensis.
Wersja „playlista":
https://www.youtube.com/watch?v=kBv1b1rq948&list=PLdhTXRoR1z-Br2I6JVdy1yXZChCYENxXF
Wersja „long”:
https://youtu.be/IZSrnlC6s-8
4.Link do zdjęć: MD2019
Do zobaczenia na następnych, już piątych warsztatach „Muzyka Duszy” 2020 - 11 (czwartek Boże Ciało) -14 (niedziela) czerwca 2020.
15 czerwca 2019 mamy ostatnie spotkanie w ramach Sobotnich Warsztatów Wokalnych.
Zapraszamy. Od jesieni planujemy rozpocząć ich trzecia edycję.
Miłego oglądania.
Basia i Jurek
Część duszpasterską poprowdzi
Dominik Jurczak OP
Dominikanin, w 2011 r. uzyskał licencjat kościelny z teologii dogmatycznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, a w 2017 r. obronił doktorat z nauk liturgicznych w Papieskim Instytucie Liturgicznym w Rzymie. Jest członkiem Międzynarodowej Komisji Liturgicznej Zakonu Kaznodziejskiego, Komisji ds. Liturgii i Duszpasterstwa Liturgicznego Archidiecezji Krakowskiej oraz liturgistą konwentu krakowskiego.
Obecnie prowadzi wykłady w Papieskim Instytucie Liturgicznym „Anselmianum” w Rzymie, zajęcia dydaktyczne i formacyjne w Kolegium Filozoficzno-Teologicznym Polskiej Prowincji Dominikanów w Krakowie; wielokrotnie brał udział spotkaniach dotyczących liturgii w ramach Dominikańskich Szkół Wiary. Publikował m.in. w miesięczniku „W drodze”, w „Teofilu”, w „Ecclesia Orans”, na stronie Liturgia.pl.
Pasjonuje się historią ksiąg liturgicznych, eklezjologią, krytyką i hermeneutyką tekstów liturgicznych.
Interesują go podróże, zwiedzanie, dobre wino.

Część warsztatową poprowadzą
Magdalena Szymańska
Szczęśliwie realizuje swoje pasje pracując jako certyfikowany pedagog wokalny oraz rehabilitant głosu NVP. Prowadzi studio wokalne Przestrzeń Głosu w Poznaniu. Jest dyrygentką scholii liturgicznej Marco Angeli działającej przy parafii św. Marcina i Wincentego w Skórzewie. Absolwentka poznańskiej Akademii Muzycznej (na wydziale Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Muzycznej i Muzyki Kościelnej). Współpracuje jako trener wokalny m.in. z solistami i chórzystami zespołu Gospel Joy. W 2016 r. nagrała wokale do muzyki filmowej (kompozycje Lecha Jankowskiego do animacji Stacey Steers pt. Edge Of Alchemy), w 2017 r. nagrała chórki do spektaklu "Dupak" (kompozycja Karoliny Supron dla Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu). Uwielbia nadrabiać zaległości podróżując pociągiem oraz jeździć samochodem w którym można bezkarnie płakać słuchając muzyki J.

Anita Pyrek-Nąckiewicz
Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie (Dyrygentura Chóralna, Muzyka Kościelna). Doktorantka Wydziału Historii i Dziedzictwa Kulturowego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie.
Od 2007 roku współtworzy żeński zespół wokalny Flores Rosarum, wykonujący chorał gregoriański, muzykę Hildegardy z Bingen oraz zajmujący się odtwarzaniem średniowiecznych praktyk muzycznych.
Pracuje w zespołach artystycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego: od 2014 roku jest instruktorem wokalnym i kierownikiem chóru w Zespole Pieśni i Tańca UJ Słowianki, a od 2010 roku pełni funkcję asystenta dyrygenta oraz akompaniatora Chóru Akademickiego Uniwersytetu Jagiellońskiego Camerata Jagellonica.
Jest wykładowcą w Szkole Kantorów działającej przy Dominikańskim Ośrodku Liturgicznym w Krakowie.
Śpiewa również w zespole kameralnymSinget, chórze Górecki Chamber Choiroraz chórze Passionart. Koncertuje w Polsce i za granicą jako solistka, dyrygent, organista.

Karen Trafankowska CFSN
Ukończyła studia na Wydziale Pedagogiczno-Artystycznym Uniwersytetu im. A.Mickiewicza, kierunek wychowanie muzyczne oraz Podyplomowe Studium Chórmistrzowskie w Bydgoszczy – z wyróżnieniem. W lutym 2012 r. uzyskała stopień doktora sztuki muzycznej (specjalność dyrygowanie).
Od początku życia zakonnego prowadzi chór w Zgromadzeniu Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu, śpiewając podczas liturgii, a także koncertując. Od 1995 r. pracuje w szkołach Sióstr Nazaretanek w Kaliszu jako nauczyciel muzyki. Jest założycielem i dyrygentem Dziecięco-Młodzieżowego Chóru Szkół Nazaretańskich, który współpracuje z Filharmonią Kaliską, Uniwersytetem im. A. Mickiewicza (wydział w Kaliszu) oraz zespołem Lumen. Od kilku lat związana jest z Ogólnopolskim Teatrem Muzycznym Futryna, z którym wspólnie przygotowała kilka projektów jako dyrygent i kierownik muzyczny chóru. Prowadzi też zajęcia dyrygowania i emisji głosu w Diecezjalnym Studium Organistowskim w Kaliszu.

Olga Trzebicka
Sopran, ukończyła studia na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie prof. Ewy Wolak. Doskonaliła swoje umiejętności wokalne na licznych kursach mistrzowskich, m.in. prof. Ch. Elssnera, T. Żylis-Gara, M. Walewskiej, R. Landry, E. Blahovej. Miała okazję pracować nad swoim głosem na zajęciach z prof. R. Karczykowskim i Z. Kilanowicz. W roku 2012 wzięła udział w Festiwalu Muzyki Współczesnej w Krakowie, występując z pieśniami Johna Cage’a i zadebiutowała w Filharmonii Krakowskiej w partii sopranu Missa brevis d-moll KV 65 W. A. Mozarta. Brała udział w prawykonaniach pieśni do poezji Adama Zagajewskiego autorstwa Kompozytorów Krakowskich. W roku 2017 wystąpiła w ICE Kraków w partii sopranu Mszy Koronacyjnej C dur KV 317 W.A Mozarta.
Pasjonuje ją niekonwencjonalne podejście do pedagogiki wokalnej, szczególnie rola wyobraźni w śpiewie. Od 2015 wykładowca Szkoły Kantorów, gdzie prowadzi zajęcia z emisji głosu. Od lat związana z krakowskim klasztorem OO. Dominikanów. Współpracuje z kilkoma krakowskimi zespołami wokalnymi i scholami, którym pomaga w uzyskaniu pięknego i spójnego brzmienia.

Krzysztof Dudzik
Ukończył studia w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w specjalności: Edukacja muzyczna oraz Dyrygentura chóralna.
Od 2006 roku jest dyrygentem Chóru Kameralnego „Beatitudo” działającego przy parafii p.w. św. Franciszka z Asyżu w Chorzowie-Klimzowcu. W roku 2013 rozpoczął działalność artystyczną z Chórem Kameralnym Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. W Katowickiej uczelni prowadzi również zajęcia metodyczne. Będąc nauczycielem w Zespole Szkól Muzycznych I i II stopnia w Rudzie Śląskiej zajmuje się prowadzeniem zajęć z kształcenia słuchu oraz Chóru II stopnia.
Był współzałożycielem i w latach 2010-2014 dyrygentem Chóru Ośrodka Liturgicznego Ruchu Światło-Życie.
Był członkiem Zespołu Wokalnego „Contento Core” a przez cały okres studiów, do roku 2013 śpiewał w Chórze Kameralnym Akademii Muzycznej w Katowicach pod dyrekcją prof. Czesława Freunda.
Głównym obszarem jego muzycznych zainteresowań jest sakralna muzyka chóralna a szczególnie ta powstającą współcześnie. Nie stroni również od rozważań nad psychologiczno-społecznym kontekstem pracy w chórze.

Piotr Frey OP
Dominikanin. Kantor klasztor św. Mikołaja w Gdańsku. W klasztorze oo. Dominikanów w Krakowie odpowiadał za śpiew gregoriański i prowadził scholę braci dominikanów. Był zaangażowany w różne projekty muzyczne przy klasztorze krakowskim. Śpiewem interesuje się głównie w jego liturgicznym aspekcie: jako wyraz naszego człowieczeństwa i modlitwy.

Rafał Grozdew
Tenor, pedagog, doktor nauk muzycznych. Wykładowca na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Występował za granicą m.in. w: Szwajcari, Luxemburgu, Francji, Niemczech i Danii. W Polsce m.in. w: Operze Bałtyckiej, Teatrze Narodowym, Teatrze Polskim i w Studiu S1. W Filharmoniach m.in. w: Warszawskiej,Bałtyckiej, Szczecińskiej, Poznańskiej, Lubelskiej, Świętokrzyskiej, Podlaskiej. Koncerty z jego solowym udziałem transmitowane były w TVP. Poszukuje nowych rozwiązań muzycznych łącząc brzmienia klasyczne z etnicznymi. Współpracował również z takimi zespołami i artystami jak a-ha, Apparatjik, Concha Buika czy Todd Barton. Album „Etnofonie Kurpiowskie” z jego udziałem otrzymał nominację do nagrody „Koryfeusz Muzyki Polskiej”. Jest zafascynowany muzyką dawna i barokową i w niej się specjalizuje. Współpracuje z zespołami (Jerycho, Ars Nova, Sabionetta, Orkiestra Wielkich Bębnów). W swoim dorobku ma również wykonania utworów współczesnych - tworzą dla niego tacy kompozytorzy jak Krzesimir Dębski i Michał Lorenc. Był jurorem konkursów wokalnych, m.in.: Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Giulio Perottiego w Ueckermünde.

Rafał Maciejewski
Rafał Maciejewski - śpiewak, baryton, absolwent Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Łodzi, uczeń prof. L. A. Mroza oraz mgra A. Niemierowicza. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Doktorant Akademii Muzycznej w Łodzi w klasie śpiewu prof. dr hab. Urszuli Kryger.
Trzon jego repertuaru stanowią wokalne utwory sakralne kompozytorów takich jak: J. Rheinberger, M. Reger, A. Dvorzak, ale bliska jest mu również twórczość świecka, m.in. P. Czajkowskiego, F. Chopina, F. Schuberta, J. Brahmsa oraz G. Mahlera. Regularnie koncertuje w Polsce i za granicą. W roku 2016 zdobył wyróżnienie oraz nagrodę specjalną na I Międzynarodowym Konkursie Solowej Wokalistyki Sakralnej w Katowicach.
Rafał Maciejewski zajmuje się również prowadzeniem zespołów wokalnych i wokalno-instrumentalnych, organizuje i współtworzy warsztaty muzyki liturgicznej w Polsce. W latach 2005–2015 organista w jednej z łódzkich parafii. Obecnie kantor łódzkiego klasztoru OO. dominikanów. W latach 2011–2013 wykładowca Szkoły Kantorów w Krakowie, od 2014 roku wykładowca Szkoły Śpiewu Liturgicznego przy klasztorze OO. Dominikanów na warszawskim Służewcu.
Rafał Maciejewski w GSK prowadzi cykl wykładów z teologii Świąt Paschalnych oraz okresu wielkanocnego.

Wojciech Sznyk OP
Dominikanin, Wiceprezes Fundacji Dominikański Ośrodek Liturgiczny. Absolwent filozofii na Uniwersytecie Łódzkim, teologii na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie oraz Podyplomowych Studiów Chórmistrzostwa i Emisji Głosu na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy.
Przed wstąpieniem do zakonu zaangażowany w Ruch Światło-Życie, odnowę charyzmatyczną, spotkania w duchu Taizé, duszpasterstwo młodzieżowe i akademickie. Prowadził schole liturgiczne, pełnił funkcję kantora oraz brał udział w różnego rodzaju przedsięwzięciach muzycznych religijnych i świeckich. W latach 2016-2018 mieszkał w klasztorze w Gdańsku, gdzie pełnił funkcję kantora klasztoru i posługiwał jako duszpasterz młodzieży. Brał udział w nagraniu płyt z muzyką liturgiczną, sakralną i religijną (m.in. "Ite in mundum", "Alma Redemptoris Mater", "Maranatha", "Alle psallite", "Gaudete", "Orationes" i "Śpij, Jezu, śpij")
Obecnie liturgista klasztoru krakowskiego, duszpasterz katechumenatu dorosłych, koordynator Warsztatów Muzyki Niezwykłej i Szkoły Kantorów, opiekun grupy chorałowej Vigilantes i Bractwa San Clemente. Prowadzi zajęcia z Muzyki liturgicznej w Kolegium Filozoficzno-Teologicznym Dominikanów oraz ze śpiewów diakońskich i kapłańskich w Wyższym Seminarium Duchownym Towarzystwa Salezjańskiego w Krakowie.
Zainteresowania: muzyka liturgiczna (chorał gregoriański, śpiew wielogłosowy, monodia ludowa) i emisja głosu.

Kamil Gojowy
Student Akademii Muzycznej w Katowicach na kierunku Kompozycja, Dyrygentura i Teoria muzyki, specjalność – dyrygentura chóralna (klasa prof. dr hab. Iwony Melson). Śpiewak, saksofonista, kompozytor. Dyrygent Chóru Mieszanego „Apertum Cor” Parafii Matki Bożej Różańcowej w Katowicach – Zadolu, Chóru Projektowego Cantabo Verbum oraz Instruktor
w Chórze Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Zapalony działacz muzyczny, tworzący autorskie projekty. W roku 2017 skomponował, przygotował i poprowadził Kantatę na 175-lecie istnienia Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety. W latach 2015 – 2017 był współtwórcą wydarzenia Kalwaria Śląska przy Bazylice oo. Franciszkanów w Katowicach.
Jego kompozycje wykonywane były w Polsce i zagranicą przez takie zespoły jak: Chór Kameralny Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, Chór Filharmonii Śląskiej w Katowicach, Muzealny Chór Społeczny Muzeum Śląskiego w Katowicach. Jako dyrygent prowadził liczne warsztaty chóralne np. „Współczesna twórczość maryjna” (Wisła, 2018), „Muzyka Duszy” (Gdańsk, 2019), „Muzyka renesansowej szkoły rzymskiej” (Bytom, 2019). W dorobku ma cztery płyty ze swoim udziałem oraz jedną z autorskimi aranżacjami polskich pieśni patriotycznych na chór męski, kwartet smyczkowy, fortepian i organy „Pax et Bonum Tibi Polonia” (2018), powstałą z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Twórca autorskiego programu edukacyjnego „Śląska folklorystyka muzyczna” przeprowadzonego dzięki inicjatywie „Bardzo młoda kultura” z ramienia Narodowego Centrum Kultury.
Jako śpiewak licznych chórów i zespołów kameralnych zdobywał najwyższe noty na ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach chóralnych. W 2019 roku jego kompozycja „Ut Mater Dei Ultimum Orationis” została wypromowana przez Instytucję Promocji i Upowszechnienia Muzyki „Silesia”. W maju 2020 roku odbędzie się prawykonanie jego najnowszej kompozycji „W Myślach” (performance na kilkudziesięcioosobowy chór mieszany i dyrygenta) towarzyszącej wystawie „Counting Memories”, japońskiej artystki Chiharu Shioty, prezentowanej w Muzeum Śląskim w Katowicach. Stypendysta Towarzystwa Salezjańskiego Inspektorii Krakowskiej, stypendysta JMC Rektora Akademii Muzycznej w Katowicach (stypendium dla najlepszych studentów).

Jakub Prasał
Tenor. Absolwent Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej kierunku techniki multimedialne (dźwięk). Obecnie studiuje dyrygenturę chóralną na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie dra hab. Dariusza Zimnickiego. Śpiewa w chórach: Chórze Kameralnym UMFC, Chórze Kameralnym Tibi Domine przy Parafii św. Zbawiciela w Warszawie, Chórze Warszawskiego Towarzystwa Scenicznego, Chórze Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w Warszawie. Dwukrotnie wybrany do składu Polskiego Narodowego Chóru Młodzieżowego (edycje 2018 i 2019). Jako chórzysta uczestniczył w wielu przedsięwzięciach muzycznych m.in.: „War Requiem” B. Brittena (Kölner Philharmonie, NFM we Wrocławiu, Berliner Philharmonie), II Symfonia c-moll „Zmartwychwstanie” G. Mahlera (Filharmonia Narodowa w Warszawie), „Król Roger” (wersja koncertowa) K. Szymanowskiego (NFM we Wrocławiu), Koncert Muzyki Filmowej Wojciecha Kilara (Torwar w Warszawie), Vesperae Solennes de Confessore KV 339 W.A. Mozarta, motety „Komm, Jesu komm” BWV 229, „Jesu, meine Freude” BWV 226, „Der Geist hilft unser Schwachheit auf” BWV 227 J.S. Bacha, nagranie płyty „De invitatione mortis” A. Karałowa.

Harmonogram.
___________________________________________________________________________
Termin: 02.05.2018 czwartek – 05.05.2018 niedziela.
Miejsca realizacji:
- (ŚJ) Kościół Św. Jana ul. Świętojańska 50
- (SP) Szkoła Podstawowej nr 50 ul. Grobla IV 8
- (ŚK) Kościół Św. Katarzyny ul. Profesorska 3
_________________________________________________________________________
Dzień pierwszy czwartek 02.05.2019.
13.30 Rejestracja uczestników, wydawanie materiałów warsztatowych: identyfikatory, śpiewniki itp. (ŚJ).
14.45 Oficjalne rozpoczęcie (ŚJ).
15.00 Rozśpiewanie – wszyscy (ŚJ).
Próba w sekcjach/tutti (ŚJ, SP).
19.00 Przerwa.
19.30 Msza Święta i konferencja (ŚJ).
Dzień drugi piątek 03.05.2019
07.30 Jutrznia. (ŚJ).
08.00 Msza Święta (ŚJ).
09.00 Przerwa.
09.30 Rozśpiewanie (ŚJ).
Próba w sekcjach/tutti (ŚJ, SP).
Zajęcia indywidualne z emisji od 10.30 do przerwy obiadowej (SP).
13.30 Przerwa obiadowa.
15.00 Rozśpiewanie (ŚJ).
Próby w sekcjach/orkiestry/tutti (ŚJ, SP).
Zajęcia indywidualne z emisji od 15.30 do 19.30 (SP).
19.00 Przerwa
20.00 Koncert. Polski Chór Kameralny Schola Cantorum Gedanensis (ŚJ).
Dzień trzeci sobota 04.05.2019
07.30 Jutrznia (ŚJ).
08.00 Kawa/herbata (SP, ŚJ).
08.30 Rozśpiewanie (ŚJ).
Próba w sekcjach/orkiestry/tutti (SP, ŚJ).
Zajęcia indywidualne z emisji od 09.30 do przerwy obiadowej (SP).
13.00 Przerwa obiadowa.
14.30 Rozśpiewanie (ŚJ).
Próba w sekcjach/tutti (ŚJ, SP).
Zajęcia indywidualne z emisji od 15.00 do 17.30 (SP).
18.00 Msza Święta – śpiew liturgiczny prowadzi grupa chorałowa.
Adoracja śpiewem (ŚK).
19.30 Konferencja (ŚJ).
Dzień czwarty niedziela 05.05.2018
07.30 Jutrznia (ŚJ).
08.00 Kawa/herbata (ŚJ).
08.30 Rozśpiewanie (ŚJ).
Próba w sekcjach/tutti (SP, ŚJ).
Zajęcia indywidualne od 09.30 do 11.15 (SP).
12.00 Msza Święta w kościele Św. Jana.
Koncert finałowy.
14.00 Oficjalne zakończenie (ŚJ).
Pieśń na msze |
Kyrie Missa Orientalis, J. Sykulski |
Sanctus Missa Orientalis, J. Sykulski |
Agnus Missa Orientalis, J. Sykulski |
Gloria, H.J.Botor |
Alleluja Radosne, P.Pałka |
Ojcze nasz, N.Rimski-Korsakov |
Panie mój, M. Pospieszalski |
Podnieś mnie Jezu, J.Sykulski |
Pan zmartwychwstał, D. Kusz OP |
Żywy chlebie aniołów, P. Bebenek |
Gloria, Tibi Domine, J.Gałuszka |
Tylko w Twoim miłosierdziu, P. Bębenek |
Z dawna Polski Tyś Królową, R. Wędzicki |
Panie Jezu, U. Rogala |
Skosztujcie i zobaczcie, P. Bębenek |
Laudate pueri, D. Kusz |
Tobie wznawiamy, P. Bębenek |
O Matko miłościwa, J. Sykulski |
Chrześcijanie klaszczcie w dłonie, P. Bębenek |
Adoro te devote, opr. T.M. Kuras |
O Salutaris, P. Bębenek |
Sławię Cię Panie, D. Kusz OP |
Regnavit Dominus, J. Gałuszka |
Bogurodzica |
O dniu radosny, G.P. da Palestrina/ad. A. Gouzes OP |
Pieśni na finał. |
Ave Maria, D. Kusz OP. AP |
Agnus Dei, D. Kusz OP AP |
Pan udzieli mocy, C. Paciorek, opr. D. Kusz. AP |
Ave Maris Stella, T. Arpad KD |
Alleluja. Lauda Sion Salvatorem, Kamil Gojowy KD |
Laudate nomen Domini, Christoper Tye RM |
O crux ave, Rihards Dubra SK |
Gloria Patri Orientalis, J. Tomalak SKL |
Chorał:
na Mszę Św.:
Missa XI Orbis Factor (Liber Cantualis s. 49)
Introit: Jubilate Deo (Graduale Triplex s. 219)
Offertorium: Ad Te de luce (Gr. Simplex s. 169)
Communio: Cantate Domino (Gr. Simplex s.176)
Regina caeli letare (Gr. Simplex s. 478)
Na Adorację:
O salutaris Hostia
Tantum ergo ( Gr. Simplex s. 100)
Adoro Te devote
O Sacrum Convivium (w zalączniku od o. Wojtka)
O quam suavis (j.w.)
Inne:
Veni Sancte Spiritus (Liber Cantualis s. 63)
Salve Regina (Liber Usualis s. 276)